Kjærlighetsferie på Tenerife

Hei dere!

På søndag kom vi hjem fra en fantastisk uke på Tenerife, nærmere sagt Playa de las americas. Vi har nemlig vært kjærester i ett år allerede pluss at Paul hadde bursdag, så da dro vi på ferie for å feire.

Hele ferien var helt magisk og nærmere 30 grader på dagen hver dag.

Dagene ble i hovedsagt brukt til å ligge på stranden, ved bassenget, dra på sightseeing og shoppe. Her var det nemlig shoppingsenteret rett nedforbi hotellet og en lang handlegate med masse merkebutikker og andre kjeder som bershka, mango, pull and bear, zara osv. De hadde også michael kors, valentino, escada, guess og andre dyre butikker.

Hotellet vårt var også helt fantastisk! Det het sunprime coral suites og var 16års aldersgrense så her slapp man unger løpende rundt over alt. Egentlig hadde vi bestilt ett vanlig hotellrom men endte opp med en stor suite som egentlig kostet det dobbelte av prisen uten at vi helt vet hvorfor. Ikke turte vi å spørre heller, vi nøt bare godene i stedet. Hehe..

Har tatt endel bilder da så her kommer ett lite bildedryss..

Her er gangen sett fra ytterdøren.

Og soverommet

Vi hadde faktisk to bad! Her er selve vasken og inn den ene døren var det do med badekar og på det andre var det dusj og do.

Utsikten fra vår svære balkong!

Vi fant også raskt vår favorittbar som het Harry's og lå på safari shoppingsenter. Her hadde de fantastiske drinker!

Den ene dagen var vi på en spansk restaurant og spise tapas og så på flamenco show. Gøy med litt spansk kultur også!

I denne fancy bygningen lå hard rock cafe med safari senteret over gaten.

Safari shopping senter sett fra topp etagen på hard rock. Rett bak hotellet man ser på bildet lå vårt hotell, så super beliggenhet.

Denne restauranten ble vi anbefalt av reiseselskapet men den var ikke noe favoritt. Det var en ekslusiv restaurant og god mat men stive priser.

Siste kvelden var vi på favortitt restauranten vår hvor de hadde kinesisk mat. Det var noe annet enn man får på kinesiske restauranter hjemme! Her er det koreansk barbeque.

Selv om det var litt kipt å komme tilbake til kalde norge så har jeg nå endelig fått meldt meg inn på treningssenter og er godt i gang med styrketrening og ett bedre kosthold. Treningsprogram av PT er også bestilt så nå er det fult fokus på å bygge opp kroppen igjen mens mannen er på jobbreise i en måned.

Les mer i arkivet » Oktober 2015 » Mai 2015 » April 2015

Hei! Mitt navn er Kristine Fjellestad og helt siden jeg var liten så har jeg kjempet mot overvekten. Den 04.12.12 tok jeg en gastric bypass operasjon og har totalt gått ned 80kg. Jeg kommer til å skrive om veien videre som slankeoperert og alle utfordringene det byr på. Akkurat nå er lidenskapen min sunn mat og trening så det er nok noe som kommer til å gå igjen her :)